Πολιτική Αλλαγών και Επιστροφών

6. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΩΝ

6.1 Διατηρείτε το δικαίωμα να αλλάξετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε. Όλες οι αλλαγές ελέγχονται από το Τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου κατά την παραλαβή τους, για αποδοχή ή απόρριψή τους. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο οποίο δεν φέρει ευθύνη η Επιχείρηση, το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπο του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών. Ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν προϊόντα που έχουν φορεθεί, με φθορές, λεκέδες ή οσμές.  

6.2 Διαδικασία Αλλαγών:

Α. Επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για αλλαγή προϊόντος/μεγέθους, στο 210 5146746, προκειμένου να καταγραφεί η κίνηση στα αρχεία μας, σε αντίθετη περίπτωση η αλλαγή δεν θα γίνεται δεκτή.

Β. Ο εκπρόσωπός μας θα καταχωρήσει μια νέα παραγγελία για αλλαγή χέρι με χέρι.

Γ. Το προϊόν θα πρέπει να συσκευαστεί από εσάς κι όχι από τον μεταφορέα και η συσκευασία να είναι κλειστή πριν από την παράδοσή της στον μεταφορέα.

Δ. Η αλλαγή του προϊόντος γίνεται με την ΕΛΤΑ COURIER PORTA – PORTA για Ελλάδα και με την Kronos Express για την Κύπρο. Το κόστος αλλαγής για την Ελλάδα είναι δωρεάν και για την Κύπρο το κόστος αλλαγής είναι 5,00 ευρώ.

6.3 Προϋποθέσεις Αλλαγών:

Α. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (ετικέτες, σφραγισμένες συσκευασίες αν υπάρχουν).

Β. Η αλλαγή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

Γ. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κ.ο.κ).

Δ. Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές σε καλσόν, εσώρουχα και το κάτω μέρος των μαγιό ή τα ολόσωμα μαγιό.

Ε. Πακέτα προϊόντων (που περιέχουν πάνω από ένα κομμάτι, όπως σετ ρούχων) θεωρούνται ένα προϊόν και δεν μπορούν να αλλαχθούν μεμονωμένα τεμάχια τους.


7. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ - ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

7.1 Υπαναχώρηση/Επιστροφή χρημάτων

Έχετε δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την αγορά οποιουδήποτε προϊόντος, εντός 30 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 30 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που αποκτήσατε τη φυσική κατοχή των προϊόντων που αγοράσατε. Όλες οι επιστροφές ελέγχονται από το Τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου κατά την παραλαβή τους, για αποδοχή ή απόρριψή τους. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο οποίο δεν φέρει ευθύνη η Επιχείρηση, το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπο του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών. Η Επιχείρηση δεν θα κάνει δεκτή οποιαδήποτε επιστροφή την βαραίνει με κόστος αποστολής και πραγματοποιείται με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών εκτός της ΕΛΤΑ COURIER PORTA - PORTA για την Ελλάδα ή την Kronos Express για την Κύπρο. Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 14 εργάσιμων ημερών, αφού η Επιχείρηση έχει λάβει πίσω τα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση, με το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή ή στον τραπεζικό λογαριασμό που θα δηλώσετε στη ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ, μέσω της Viva Wallet. Δεν πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων με μετρητά.

7.2 Διαδικασία Επιστροφών:

Α. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στη ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ που θα παραλάβετε με την αρχική σας παραγγελία.

Β. Το προϊόν θα πρέπει να συσκευαστεί από εσάς κι όχι από τον μεταφορέα, να συμπεριλαμβάνεται στο δέμα η ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ και η συσκευασία να είναι κλειστή πριν από την παράδοσή της στην εταιρεία Courier.

Γ1. Για επιστροφές Ελλάδος πηγαίνετε στο κατάστημα ΕΛΤΑ Courier της περιοχής σας και στείλτε το δέμα με την υπηρεσία PORTA-PORTA με χρέωση παραλήπτη στην παρακάτω διεύθυνση.

Γ2. Για επιστροφές Κύπρου πηγαίνετε στο κατάστημα Kronos Express της περιοχής σας και στείλτε μας το δέμα με χρέωση παραλήπτη στην παρακάτω διεύθυνση. 


Όλες οι επιστροφές γίνονται προς:

UΝΑLΟΜΕ ΜΟΝ. ΙΚΕ

ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ 97-99 - ΤΚ 10442 - ΑΘΗΝΑ

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210 5146746


7.3 Προϋποθέσεις Επιστροφών:

Α. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (ετικέτες, σφραγισμένες συσκευασίες αν υπάρχουν).

Β. Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί, εάν στείλετε πίσω τα προϊόντα πριν από τη λήξη της περιόδου των 30 ημερών.

Γ. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κ.ο.κ) και την ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ. 

Δ. Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε καλσόν, εσώρουχα και το κάτω μέρος των μαγιό ή τα ολόσωμα μαγιό.

Ε. Πακέτα προϊόντων (που περιέχουν πάνω από ένα κομμάτι, όπως σετ ρούχων) θεωρούνται ένα προϊόν και δεν μπορούν να επιστραφούν μεμονωμένα τεμάχια τους. 


8. Ελαττωματικά Προϊόντα

Σας προτρέπουμε να ελέγχετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας κατά την παραλαβή της. Σε περίπτωση που εντοπίσετε ελάττωμα σε κάποιο προϊόν θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είτε καλώντας στο 210 5146746 είτε μέσω email στο sales@unalome.gr, στην δεύτερη περίπτωση παρακαλούμε να συμπεριλάβετε φωτογραφία του ρούχου στην οποία θα φαίνεται ευκρινώς το ελάττωμα. Οι ειδικές σημάνσεις (ετικέτες, σφραγισμένες συσκευασίες αν υπάρχουν) δεν πρέπει να αφαιρεθούν από το προϊόν για την αντικατάσταση του ή την επιστροφή χρημάτων. Όταν το προϊόν επιστραφεί στην Επιχείρηση θα περάσει από λεπτομερή ποιοτικό έλεγχο, αν το ελάττωμα δεν εντοπιστεί το προϊόν θα σας επιστραφεί κατόπιν επικοινωνίας με εκπρόσωπο της εταιρείας.